Π. Υ. ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ: 28η Οκτωβρίου 2012: Ποιός θα βροντοφωνάξει ΟΧΙ;

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

28η Οκτωβρίου 2012: Ποιός θα βροντοφωνάξει ΟΧΙ;

Συνήθως κάθε παραμονή της 28ης Οκτωβρίου, ταξιδεύω τη διαδρομή των ηρωϊκών προγόνων μου στα χιονισμένα βουνά της Ηπείρου και αναβαπτίζομαι αναπολώντας το μεγαλείο της ράτσας μου. Φέτος, οι συνθήκες που επικρατούν στον τόπο μου, δεν μου επιτρέπουν αυτή την “πολυτέλεια”. Το μυαλό μου, δεν λέει να ξεκολλήσει από τα αμέτρητα ΝΑΙ, των “απογόνων”  ΕΚΕΙΝΩΝ.


Που χάθηκε η τιμή;

Που βρίσκεται η αξιοπρέπεια, το θάρρος, η αγάπη προς την Πατρίδα;

Τι μπορώ να πώ στους οργισμένους νεκρούς του ΤΟΤΕ;

Ποιά Ελλάδα θα παραδώσω, στους δικούς μου απογόνους;

Ποτέ οι προδότες δεν ήταν τόσο πολλοί!!!

Ποτέ οι Πατριώτες, δεν ήταν τόσο λίγοι!!!

Ποιός θα βρεθεί να πάρει στα χέρια του την Ελλάδα και να αποκαταστήσει την χαμένη της ΤΙΜΗ;

Ποιός θα βροντοφωνάξει ΟΧΙ στο ξεπούλημα και τον εξευτελισμό;

Ποιός θα οδηγήσει το Ελληνικό Έθνος στην κοσμοθεωρητική του προοπτική;

ΠΟΙΟΣ;;;

Α. Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου