Π. Υ. ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ: Ποιός φταίει;

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Ποιός φταίει;


Φταίω που δεν μπορούμε πλέον να ζούμε σε ένα κράτος Εθνικό.

Φταίω που η νεολαία έχει φτάσει σε αυτό το σημείο.

Φταίω που το Έθνος μου βρίσκεται σε κίνδυνο.



Φταίω που τα πλοκάμια της παγκοσμιοποίησης έχουν αιχμαλωτίσει για τα καλά την χώρα μου.

Φταίω που ανθελληνικές δυνάμεις θέτουν σε εφαρμογή καθημερινά το σχέδιο Εθνοκτονίας των ομοφύλων μου.

Φταίω που μας κυβερνούνε φερέφωνα ξένων κέντρων εξουσίας.

Φταίω που έχουμε αυτους τους πολιτικούς στην εξουσία.

Φταίω που όταν χρειάστηκε, όταν είδα οτι η κατάσταση γινόταν όλο και πιο δύσκολη για το Έθνος μου δεν έκανα αυτό που έπρεπε, κι αν έκανα κάτι, δεν ήταν αρκετό για να αλλάξει την κατάσταση.

Φταίω που δεν κατάφερα να αφυπνίσω τους ομοφύλους μου και να τους ανοίξω τα μάτια.

Φταίω που πλέον ο νεοέλληνας δεν έχει αξίες και ιδανικά.

Φταίω που επιρίπτω πιο συχνά τις ευθύνες σε άλλους αντι να συλλογιστώ τις δικές μου ευθύνες.

Φταίω που κάθομαι μπροστά απο μια οθόνη αποχαύνωσης αντί να είμαι έξω και να δίνω τις μάχες που τόσο απεγνωσμένα η κοινωνία ζητά για την Εθνική της σωτηρία. [Πηγή]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου